Goedemiddag
Na in den beginne CS mede getest te hebben (november 1999 was t eerste contact dacht ik via een oproep in een landelijk dagblad ) zal ik t nu met pijn in mijn hart moeten verlaten.Ik kan zeggen dat ik t een ramp vind want ben meer dan terveden erover Anders was ik ook niet 10 jaar blijven hangen
Ik heb fijne vrienden leren kennen op t forum hier,waarvoor dank Ik zal jullie missen.Door jullie ben ik een beetje pc-zekerder geworden omdat jullie telkens heldere uitleg gaven Ik zit nu al in de zenuwen hoe ik straks contact moet krijgen met telfort. Ik wil nl mijn normale inbelmodem behouden voor t geval de kabel eruit ligt. maar ook die zal Telfort weer moeten vinden omdat ik natuurlijk via de kabel ga .IK ben daar geen held in en kon bij jullie steeds terecht.Heb net een hartoperatie achter de rug (vrijdag thuisgekomen ) en kan geen opwinding verdragen Mag ook niet .Ik zie t dus niet zitten Waar moet ik heen????
Wat ik ook heel erg zal missen is mijn fijne mailprogramma van CS Dat gaat er dan toch uit of niet??? Het is *einmalig* zoals de duitser t zegt Lekker op je eigen pc de mails bewaren, schrijven en lezen En niet dat stomme webmail. Ik haat dat
ik dank t forum voor de fijne jaren.Ik zal jullie echt missen.(tears appear)Het was zo vertrouwd...:w|o Heel triest het gaat jullie goed forumteam.. groetjes Marie-Josee
|