NL Computer Forum

Go!

Welkom op het
NL Computer Forum

Onze 4 favoriete links:

NL Help Forum

Enthousiaste steun en leuke ideeën voor je computer!

Chat centrum

Vraag maar raak!
Topic: Vragen over computers, Internet en CompuServe.

Berichtenmappen

Computer hardware: 1794 ber. in 254 onderw., Laatste: Nov-17 Computer hardware
1794 ber. in 254 onderw.
Laatste: Nov-17
Internet: 2078 ber. in 391 onderw., Laatste: Nov-17 Internet
2078 ber. in 391 onderw.
Windows: 3023 ber. in 403 onderw., Laatste: Nov-17 Windows
3023 ber. in 403 onderw.
Mac & Linux: 1187 ber. in 202 onderw., Laatste: Nov-17 Mac & Linux
1187 ber. in 202 onderw.
Computerprogramma's: 1313 ber. in 226 onderw., Laatste: Nov-17 Computerprogra...
1313 ber. in 226 onderw.
Word, Excel & Office: 252 ber. in 56 onderw., Laatste: Nov-17 Word, Excel ...
252 ber. in 56 onderw.
SQL & Programmeren: 721 ber. in 84 onderw., Laatste: Nov-17 SQL & Programm...
721 ber. in 84 onderw.
Homepages & Web: 1171 ber. in 138 onderw., Laatste: Nov-17 Homepages & Web
1171 ber. in 138 onderw.
Netwerken/Verbinding: 1352 ber. in 198 onderw., Laatste: Nov-17 Netwerken/Verb...
1352 ber. in 198 onderw.
Computerbeveiliging: 1323 ber. in 154 onderw., Laatste: Nov-17 Computerbeveil...
1323 ber. in 154 onderw.
In het nieuws: 354 ber. in 50 onderw., Laatste: Nov-17 In het nieuws
354 ber. in 50 onderw.
Bits & Bytes: 572 ber. in 132 onderw., Laatste: Nov-17 Bits & Bytes
572 ber. in 132 onderw.
Einde CompuServe: 608 ber. in 109 onderw., Laatste: Nov-17 Einde CompuServe
608 ber. in 109 onderw.
Message Area
Einde CompuServe

triest na 10 jaar weg

Abonneren AbonnerenPrinter-vriendelijke versie van dit onderwerp Print onderwerp 

#1 of 11

Geplaatst Nov-1 8:08 AM   
Marie-Josee

Van  Marie-Josee  Bijdrages 24  Laatste Nov-11
Aan  All      [Msg # 4442.1 ]    

Goedemiddag

Na in den beginne CS mede getest te hebben (november  1999 was t eerste contact dacht ik via een oproep in een landelijk dagblad ) zal ik t nu met pijn in mijn hart moeten verlaten.Ik kan zeggen dat ik t een ramp vind want ben meer dan terveden erover Anders was ik ook niet 10 jaar blijven hangen

Ik heb fijne vrienden leren kennen op t forum hier,waarvoor dank Ik zal jullie missen.Door jullie ben ik een beetje pc-zekerder geworden omdat jullie telkens heldere uitleg gaven
Ik zit nu al in de zenuwen hoe ik straks contact moet krijgen met telfort. Ik wil nl mijn normale inbelmodem behouden voor t geval de kabel eruit ligt. maar ook die zal  Telfort weer moeten vinden omdat ik natuurlijk via de kabel ga .IK ben daar geen held in en kon bij jullie steeds terecht.Heb net een hartoperatie achter de rug (vrijdag thuisgekomen ) en kan geen opwinding verdragen Mag ook niet .Ik zie t dus niet zitten Waar moet ik heen????

Wat ik ook heel erg zal missen is mijn fijne mailprogramma van CS Dat gaat er dan toch uit of niet??? Het is *einmalig* zoals de duitser t zegt Lekker op je eigen pc de mails bewaren, schrijven  en lezen En niet dat stomme webmail. Ik haat dat

ik dank t forum voor de fijne jaren.Ik zal jullie echt missen.(tears appear)Het was zo vertrouwd...:w|o  Heel triest
het gaat jullie goed forumteam..

groetjes Marie-Josee

OptiesReply to this Message Antwoord

#2 of 11

Geplaatst Nov-1 9:29 AM   
Stefan de Best (Sysop)

Van  Stefan de Best (Sysop)  Bijdrages 39  Laatste Nov-20
Aan  Marie-Josee      [Msg # 4442.2 Bericht 4442.2 antwoorden op 4442.1 4442.1 ]    

Hoi Marie-Josee,

Dank je voor je lieve woorden. Wees echter niet getreurd; wij gaan als team een eigen NL Computer Forum beginnen en wij hopen jou daar ook weer te zien. :)

Zie bericht 4436.1 voor iets meer info over het nieuwe Forum.

S t e f a n

Overzicht van 150 oude en minder bekende zwemslagen
    http://www.zwemslagen.info

#3 of 11

Geplaatst Nov-1 1:29 PM   
Marie-Josee

Aan  Stefan de Best (Sysop)      [Msg # 4442.3 Bericht 4442.3 antwoorden op 4442.2 4442.2 ]    

Hallo Stefan

fijn van je te horen

Dat betekent een computerforum in t algemeen.dat is een leuk idee
ik zag dat ze 10  leden nodig hebben om te testen??Iets voor deze * dummie* ?? nou ja, zo helemaal dummie ben ik niet  enkel onzeker. Mara ook die moeten ergens mee omkunnen gaan.ik weet niet of t wat voor mij is?Het gaat toch niet erom dat  je moet adviseren begreep ik.uit dat bericht 4436.1

Ik zal me zeker anders aanmelden zodra ik  weet waar t te vinden is...

Weet je , t voelt nu net als oudjaar: ...iets achter je laten...

groetjes Marie-Josee

#4 of 11

Geplaatst Nov-2 10:14 AM   
Ton van Hest

Van  Ton van Hest  Bijdrages 38  Laatste Nov-15
Aan  Marie-Josee      [Msg # 4442.4 Bericht 4442.4 antwoorden op 4442.3 4442.3 ]    
Marie Josee, Je kunt je gewoon bij info@nlcomputerforum.nl aanmelden en vervolgens op het nieuwe forum in alle vrijheid meelezen en desgewenst vragen stellen. Je hebt daar geen enkele verplichting dat je hoeft niet zelf vragen van antwoorden te gaan beantwoorden. Tot ziens, Ton PS: je treft daar dezelfde mensen aan als hier.
Edited Nov-2   by  Ton van Hest

Edited Nov-2   by  Ronald Beuker

#5 of 11

Geplaatst Nov-2 6:09 PM   
Marie-Josee

Aan  Ton van Hest      [Msg # 4442.5 Bericht 4442.5 antwoorden op 4442.4 4442.4 ]    

Hallo Ton

Je schrijft:
<<<<<Je kunt je gewoon bij info@nlcomputerforum.nl aanmelden en vervolgens op het nieuwe forum in alle >>>

als ik google op nlcomputerforum kom ik hier weer uit Klopt dat?Moet ik me dan niet opnieuw aanmelden met een ander emailadres ed? want CS(en dus  de inlognaam)  gaat eruit bij mij ..

groetjes Marie-Josee

#6 of 11

Geplaatst Nov-2 7:01 PM   
Ton van Hest

Aan  Marie-Josee      [Msg # 4442.6 Bericht 4442.6 antwoorden op 4442.5 4442.5 ]    

Oeps!

Ik heb een tikfoutje gemaakt. Je moet gewoon als adres (dus Google is niet nodig)

******************.nl

ingeven dan kom je direct daar waar je wilt zijn.

Vraag daar even over dat emailadres want ik weet dat niet zeker.

EDIT: WWW-adres weggehaald. Het eerder genoemde emailadres is goed.

Gewijzigd 3/11/2009 1:08 CET door Stefan de Best (Sysop)

#7 of 11

Geplaatst Nov-3 9:24 AM   
Paulv

Van  Paulv  Bijdrages 333  Laatste Nov-11
Aan  Ton van Hest      [Msg # 4442.7 Bericht 4442.7 antwoorden op 4442.4 4442.4 ]    

Hoi Ton,

>>aanmelden en vervolgens op het nieuwe forum in alle vrijheid meelezen<<

Gisteren me geregistreerd maar ik heb nog geen (email)bevestiging gekregen.Is het dan al voor een ieder open of wacht men nog even?

Groet,Paul

#8 of 11

Geplaatst Nov-3 9:52 AM   
Ton van Hest

Aan  Paulv      [Msg # 4442.8 Bericht 4442.8 antwoorden op 4442.7 4442.7 ]    (ongelezen)
Zal het navragen.

#9 of 11

Geplaatst Nov-3 6:26 PM   
Ronald Beuker

Van  Ronald Beuker  Bijdrages 189  Laatste Nov-21
Aan  Paulv      [Msg # 4442.9 Bericht 4442.9 antwoorden op 4442.7 4442.7 ]    (ongelezen)
Hoi Paul,

>>Gisteren me geregistreerd maar ik heb nog geen (email)bevestiging gekregen.Is het dan al voor een ieder open of wacht men nog even?<<

De procedure is eigenlijk: je stuurt een mailtje naar info@nlcomputerforum.nl en krijgt dan meer info enzo. Het nieuwe forum is nl. nog niet open, vandaar. ;-)  Dat duurt nog een paar weken (uiteraard wel vóórdat het oude forum dichtgaat).

Ik heb je account inmiddels goedgekeurd!

Groeten,

Ronald

#10 of 11

Geplaatst Nov-3 6:29 PM   
Ronald Beuker

Van  Ronald Beuker  Bijdrages 189  Laatste Nov-21
Aan  Marie-Josee      [Msg # 4442.10 Bericht 4442.10 antwoorden op 4442.5 4442.5 ]    
Hoi Marie-Josee,

Het nieuwe forum is nog niet open, maar jij mag al wel alvast een kijkje komen nemen! Stuur daarvoor even een mailtje naar info@nlcomputerforum.nl, dan krijg je nadere informatie. :-)

Groeten,

Ronald

#11 of 11

Geplaatst Nov-4 6:59 AM   
Marie-Josee

Aan  Ronald Beuker      [Msg # 4442.11 Bericht 4442.11 antwoorden op 4442.10 4442.10 ]    

Hallo Ronald

Sorry ben de kluts kwijt Heb  mailtje gestuurd maar erboven gezet Hallo Ton...maar kun je gewoon lezen. Had net vervelende telefoon en zit gewoon te bibberen van emotie nu

Ik slluit maar even af. Mail is naar info@...
Dank
je wel

groetjes Marie-Josee

Abonneren AbonnerenPrinter-vriendelijke versie van dit onderwerp Print onderwerp 
Einde CompuServe

triest na 10 jaar weg

Download tip: volg de Forums met CSreader!

Het is soms best lastig de berichten op Forums als deze te volgen. Heb ik alles wel gelezen, waar stond dat berichtje van vorige week ook al weer, wie heeft mij beantwoord? Verder zou je willen dat je belangrijke berichten op een of andere manier vast kon zetten, met een mooi overzichtslijstje zodat je ze niet kwijtraakt. Ook zou het leuk zijn als je met smileys enzo kan werken. Verder moet zo'n programma vanzelf alleen de voor jou nieuwe berichten laten zien, zodat je je niet door een brij aan oud nieuws hoeft heen te werken...

Met het gratis programma CSreader kan dit allemaal, en nog veel meer! Klik hier om het programma te downloaden en het meteen uit te proberen.

Welkom, Guest

• Plaats een bericht
  • Nieuwe berichten voor je
  • Inloggen

Start zoek
Uitgebreid zoeken

Recente bezoekers

Op het NLHelp Forum

© 2009 CompuServe Interactive Services, Inc. All rights reserved.

Legal Notices | Privacy Policy