NLHelp Forum

Go!

Welkom op het
NL Help Forum

Onze 5 favoriete links:

NL Computer Forum

Dit Forum helpt je met tech-
nische vragen over CServe!

Chat centrum

Berichtenmappen

Aankondigingen: 31 ber. in 16 onderw., Laatste: 9:46 AMAankondigingen
31 ber. in 16 onderw.
Laatste: 9:46 AM
Einde CompuServe: 48 ber. in 10 onderw., Laatste: 12:25 PMEinde CompuServe
48 ber. in 10 onderw.
Laatste: 12:25 PM
Message Area
Einde CompuServe

mijn album

Abonneren AbonnerenPrinter-vriendelijke versie van dit onderwerp Print onderwerp 

#1 of 5

Geplaatst Nov-1 5:16 PM   
marie-josee

Van  marie-josee  Bijdrages 83  Laatste Nov-17
Aan  All      [Msg # 3706.1 ]    

I
betse allemaal

Ik heb een vraagje over * mijn album * dat aangbodenw erd door CS Daar loggen we nu in met de schermnaam van cs Gaat dit album nu verloren??? of hoe zit dat??

groetjes Marie-Josee

OptiesReply to this Message Antwoord

#2 of 5

Geplaatst Nov-3 6:46 PM   
Ronald Beuker

Van  Ronald Beuker  Bijdrages 98  Laatste 9:45 AM
Aan  marie-josee      [Msg # 3706.2 Bericht 3706.2 antwoorden op 3706.1 3706.1 ]    
Hoi Marie-Josee,

Goede vraag! Ik heb geen idee, en ga het dus voor je navragen. :-)

Groeten,

Ronald

#3 of 5

Geplaatst Nov-4 7:10 AM   
marie-josee

Aan  Ronald Beuker      [Msg # 3706.3 Bericht 3706.3 antwoorden op 3706.2 3706.2 ]    
Goedemiddag Ronald

Goede vraag! Ik heb geen idee, en ga het dus voor je navragen. :-)

Dat is heel aardig van je. Hoop niet dat t dan ook via Telfort gaat, want dan haal ik er alles af. Ik ga nl niet naar telfort..Het voegt niets toe ..
Ik heb zoals eerder gezegd @home en gmail .  . t Cs programma  hoorde gewoon bij mij en mijn dag...Ging lekker via de kabel en viel die uit kon ik nog altijd ouderwets inbellen. Daar ga ik telfort niet voor betalen voor die enkele keer Mijn mail komt dan ook wel bij die andere adressen aan. Alleen CS was zo fijn.....Overzichtelijk , handig en goed. Ik zal t  missen De anderen zijn toch een grote brij vind ik en erg chaotisch

groetjes Marie-Josee

#4 of 5

Geplaatst Nov-8 4:45 PM   
Ronald Beuker

Van  Ronald Beuker  Bijdrages 98  Laatste 9:45 AM
Aan  marie-josee      [Msg # 3706.4 Bericht 3706.4 antwoorden op 3706.3 3706.3 ]    

Hoi Marie-Josee,

Inmiddels heb ik antwoord gekregen: de schermnamen blijven voorlopig werken, maar er is geen enkele garantie voor hoe lang nog. Maar je kunt wel je nieuwe Gmail account in de instellingen van Mijn Album invoeren, dan blijft dat dus gewoon werken!

Groeten,

Ronald

#5 of 5

Geplaatst Nov-11 4:24 PM   
marie-josee

Aan  Ronald Beuker      [Msg # 3706.5 Bericht 3706.5 antwoorden op 3706.4 3706.4 ]    
Hallo Ronald

Inmiddels heb ik antwoord gekregen: de schermnamen blijven voorlopig werken, maar er is geen enkele garantie voor hoe lang nog. Maar je kunt wel je nieuwe Gmail account in de instellingen van Mijn Album invoeren, dan blijft dat dus gewoon werken!

Dank je wel voor je antwoord Dan maar weer naar mijn album:w

Ik heb trouwens vanmiddag CS opgebeld over dat mail, omdat ik ergens las dat t tot 1 juni of zo bleef, maar d e helpdesk zei Nee, als u opzegt is t echt per 1 december weg..
Eerst de homepage weg , dan mail, dan album..:w   Bij een provider met een Z kom ik helemaal niet  meer bij webspace of webdrive Heeft net vernieuwd nou nou:w:w Nergens te vinden  hoe er t ekomen:( Kortop..t is goed waardeloos allemaal..

groetjes Marie-Josee

Abonneren AbonnerenPrinter-vriendelijke versie van dit onderwerp Print onderwerp 
Einde CompuServe

mijn album

Surftips

•  Nieuwsthema
Altijd op de hoogte blijven van een actueel nieuwsonderwerp met artikelen, achtergrondverhalen en foto's? Bekijk het nieuwsthema!

•  Love@CompuServe
Lees de succesverhalen, bekijk het profiel van de week of schrijf je gewoon gratis in op zoek naar de liefde van je leven.

•  Weer & Verkeer
Wordt het lekker weer? Staan er weer veel files? Op zoek naar de korste route binnen Nederland of je Europeese vakantiebestemming? Bekijk het op CompuServe Weer & Verkeer!

Welkom, Guest

• Plaats een bericht
  • Nieuwe berichten voor je
  • Inloggen

Start zoek
Uitgebreid zoeken

Recente bezoekers

Op het NLComputer Forum

© 2009 CompuServe Interactive Services, Inc. All rights reserved.

Legal Notices | Privacy Policy